środa, 26 maja 2010

Wyjatkowy Dzien Matki

Dzis jest wyjatkowy dzien dla kazdej Mamy, lecz dla mnie podwojny :) a to dlatego ze spodziewam sie kolejnego dziecka !!! :) Jestem w 5 tyg ciazy i czuje sie wspaniale! Bardzo sie cieszymy, ze rodzinka sie powiekszy. Sarah juz glaszcze i caluje brzuszek hihi kochana jest. Moja fasolka ma juz 2 mlm i rozwija sie w tym tygodniu serduszko i mozg. Niesamowite prawda:)

Ciesze sie ze nie mam mdlosci i mam cicha nadzieje ze mi tak zostanie do konca ;) Uwielbiam teraz jesc mozarelle z pomidorami i bazylia z duza iloscia oliwy z oliwek, zrobilma sie bardziej wrazliwa i zaczynam zapominac co przed chwila mialam zrobic, czy zamknelam dom, gdzie mam klucze do rowerku ech... zaczyna sie :)

Zycze w dzisiejszym dniu wszystkim Mamom samych milych niespodzianek:)


A oto specjalny bukiet hiacyntow dla wszystkich. Ja uwielbiam ten zapach. Tymi donicami mam udekorowane miasto, sliczne prawda?:) z brzegu widac jeszcze bucik Sary ;)

11 komentarzy:

  1. Kochana ! Tak serdecznie Ci gratuluję! ;** Cieszę się Twoim szczesciem ogromnie! Dużo zdrówka dla Was obojga! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) duzo zdrowka i spokojnych
    kolejnych miesiecy ;)ot mnie zaskoczylas :)))
    buziaki !
    kim

    OdpowiedzUsuń
  3. :D gratulacje, życzę Wam duuużo zdrówka, ale radosna nowinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje:) życzę, abyś całą ciąże dobrze się czuła i zasypywała nas pięknymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana masę buziaków - dbajcie o siebie :))
    Hiacynty piękne .....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek gratuluję z całego serducha!!!!!!!!!!!:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wow! Aniu serdecznie gratuluję i ciesze się wraz z Wami przeogromniaście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, przyjmij gratulacje od matki pięciorga dzieci ....
    Moje Gratulacje!!!
    Niech się spokojnie i zdrowo rozwija ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochna moje kobitki dziekuje Wam za te pelne ciepla gratulacje :)
    Danusiu wow 5 dzieci super , mi sie zawsze marzyla 4 :) no coz jestem na dobrej drodze :)
    pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu przyjmij proszę gratulacje i ode mnie. To bardzo miła wiadomość !!! Dbaj o siebie:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię