wtorek, 18 maja 2010

Notesik

Witam serdecznie w ten pieknie sloneczny poranek :)
Z samego rana praca wre i oto przed chwila powstal maly notesik. Ksiezniczkowy notesik, ktory zaraz wstawie na wyzwanie do Polek, tutaj jest temat wyzwaznia.
Nalezalo zrobic cos z metek etykietek. Ja od jakiegos czasu je zbieram i mam ich dosc sporo, ale pierwsza mi do raczki wpadla ksiezniczkowa, tak wiec powstal maly 9x5 cm notesik do mojej torebeczki. Karteczki sa przeszyte wiec sie bardza fajnie wyrywaja. Chcialam przeszyc calosc wraz z okladka, ale jednak maszyna temu nie podolala, tak wiec kazde szycie jest oddzielnie. Najpierw przyszylam tasiemke do okladki i tylu a karteczki odzielnie. Na koncu je przykleiklam i w sumie dobrze wyszlo bo jak sie skoncza, to znowu pare powycinam, zszyje i dokleje :)

Jak Wam sie podoba ten pomysl ???







Zycze milego dnia :)

6 komentarzy:

  1. super pomysł, notesik jest świetny^^ no i starczy na dłuuugi czas, dzięki wymiennym wkładom :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki ekologiczny trochę - okładka wielokrotnego użytku

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik ekstra super pomysł.

    Aneczko słoneczny poranek mówisz? To zależy gdzie. U nas wciąż leje albo pada, ale nie przerwanie i cały czas, bez przerwy.
    Ja byłam uziemiona w pracy przez prawie 20 godzin, bo nie miałam jak wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki kobitki koffane
    Maria wspolczuje Wam tego deszczu:( 20 godz!!! no to Ci sie nazbieraly nadgodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu świetny pomysł na szyty notesik:*
    U mnie tak jak u Heli ciągle pada:(

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię