piątek, 14 maja 2010

koszyczek na mixedmedia


Nic ostatnio nie robie tylko biore udzial w wyzwaniach, wiadomo juz chyba gdzie :) Miejsce to mi tak sie spodobalo, ze jedno wyzwanie za drugim ciagne, z ogromna przyjemoscia i korzyscia jednoczesnie.
Do wyzwania mixedmedia, nalezalo zajrzec do najglebszych zakatkow szuflad, pudel itd. W zwiazku z tym ze ja nie mam szuflad, w ktorych bym cos trzymala z craftu, a po 18 przeprowadce za duzo staroci nie mam, w sumie zero, gdyz za kazdym razem sie czegos pozbywalam, ile to mozna wozic graty z kata w kat , z kontynentu na kontynent hehe ;) Jedyne co znalazlam to koszyczek z plotna, po kwiatku w doniczce. Placze mi sie tu w sumie i zadnego zastosowania nie ma, wiec go poozdabialam :)
Doszylam mu klamre metalowa ( mamusi z domciu podebralam przy ostatniej wizycie z igielnika) na niej moje kochane 3 platkowe kwiatuszki szydelkowe oraz guziczek:)
przykleilam rozowa wazke ( mojej corki naklejki:)
doszylam recznie motylki papierowe, robiac za nimi male zawijaski
zrobilam z plastikowej przykrywki po orzeszkach - guzik, obwiazujac go wstazeczka.
Tak wiec mysle ze mix jest spory, na plotnie jest szycie , papier , plastik, wloczka, kordonek , guziki i naklejki :)
Mam zamiar go uzywac jako dekoracje na parapet, a w srodek wrzuce moje szydelkowe serduszka i inne zrobione rzeczy :) Sarah bedzie miala kolejna rzecz do zabawy hihi

A oto moj misz masz ...









No i jak Wam sie podoba??? Z szarej rzeczy wyszla nie tylko ozdoba ale i przechowalnik ;)

pozdrawiam Was bardzo goraco i dziekuje za komentarze :)
bede ich jutro oczekiwac z niecierpliwoscia ;)

6 komentarzy:

  1. ślicznie wyszła :), już widzę jak Sarah paraduje z nią po domciu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie go przerobiłaś. Zrobił się wesolutkim przechowalnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek :)Taki wesoły i majowy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny^^ bardzo wesoły, ozdobny, extra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No szalona szalona:D

    Anuś śliczny przechowalnik:D

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię