środa, 26 maja 2010

na wyzwanie do tworczego pokoju

Tworczy pokoj powstal z wyzwaniem nie lada dla mnie trudnym, tak mi sie bynajmniej na poczatku wydawalo, gdyz kolorystyka trudna, poza tym myslalam ze nie mam nic w tym kolorze, ale na szczescie mam sporo probek tapet i tam cos wygrzebalam.
Temat i kolorystyke wyzwania znajdziecie tu.
Bialy kwiatek zrobiony jest z serduszek puncherowych. Ogolnie jestem z kartki zadowolona i dziekuje Pejtoon za ten  dobor kolorkow, bo powstalo cos innego :)


pozdrawiam serdecznie i dziekuje z calego serca za zyczenia pod ostatnim postem :)

8 komentarzy:

  1. Sliczna ta karteczka z kwituszkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, pełna uroku! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Twórczego Pokoju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna - super kolorki i kwiatuszki szydełkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hoi jeetje wat maak jij veel zeg .erg leuk met die gehaakte bloemen .

    als je op mijn foto klikt kan je volgens mij ook bij mijn kijken .mijn zoon heeft het voor me gedaan (blog gemaakt) groetjes marcella

    OdpowiedzUsuń
  5. GosiaS- ciesze sie ze sie podoba :)
    Glinka- no kolorki wybrala pejtoon, tez mi sie juz podobaja :)
    Marcella - Ik maak elke dag iets, ik ben blij dat je komt hier even langs :) ik vind jou blog super mooi!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hoi ik zie inderdaad dat je veel leuke dingen maakt ben je volger geworden hoor .ik ben nog niet zo thuis in het bloggen maar mijn zoon helpt me er mee.
    Ik blijf kijken hoor je maakt ook erg leuke dingen groetjes marcella

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu w Twórczym Pokoju :)

    Już myślałam, że nie doczekam się od Ciebie pracy i było mi bardzo smutno :( ale jednak :D
    Śliczna kartka :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię