poniedziałek, 3 maja 2010

zagralam w kolory

Gdzie sie nie rozejrze tam sa piekne kopertowki, tak kusily, ze musialam i ja sprobowac. Do tego postanowilam wziasc udzial w zabawie kolorami,ktora organizuje art- piaskownica
Mialo byc niebiesko, czerwono, pomaranczowo i czarno. Mialam goraca ochote uzyc duzo pomaranczowego, bo akurat jak ja robilam to byl dzien Krolowej , a barwa jej monarchii jest orange. Tego dnia mnie zarazili na pomaranczowo hehe. Wyszlo jednak inaczej. Oto moja wersja kompozycji kolorystycznej z art - piaskownicy.







Pierwszy raz biore udzial w tym konkursie, trzymajcie kciuki ;)

Dziekuje za odwiedzinki i komenatrze, ktore duzo dla mnie znacza, lubie wiedziec czy Wam sie podoba.

5 komentarzy:

  1. Fajnie Ci wyszła, chciałam się podjąć tych kolorów, ale nie znoszę pomarańczowego, ale może sie przełamie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci wyszła ta kopertówka ... kolorki też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kopertóweczka !!! Fajne kolorki. Również mam ochotę zrobić ale zabieram się do niej jak pies do jeża :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię