czwartek, 20 maja 2010

scrap

Od pierwszego dnia wyzwania, ktore oczywiscie scrapujace Polki oglosily, wiedzialam, ze musze sprobowac zrobic w koncu prawdziwego scrapka :) i w sumie pomysl mialam od razu.Tematem byly ptaki. Mam sporo zdjec ptakow, bo moj maz je bardzo lubi, ale najpiekniejszy z nich to oczywiscie paw , dlatego musialam miec go w tym scrapie. Zdjecie zrobilismy rok temu. Mieszkalismy wtedy w bungalowie nad jeziorkiem i wokol nas chodzily te pawie. Niestety nigdy sie nie doczekalam jak rozwinely ogon. Za to jak tylko zaczely gubic piorka, chodzilam za nimi  z mala i je zbieralam :) Mam ich pelen wazon:)

Scrap jest rozmiarow 30.5x30.5 pod zdjeciem uzylam kawalki tapety, obszyte kilka razy, doszyta gaza pomalowana mazakami, przypiety motylek z zagubionej przepaski mojej coreczki, szydelkowy niebieski kwiatek i fioletowy guziczek, oryginalne piorko samego pawia ze zdjecia :) troche kleskow , mazan i oto co z tego wyszlo:)





No i jak sie Wam podoba??

dziekuje za odwiedzinki i pomysly pod ostatnim postem, praca juz powstala, ale by ja pokazac musze czekac na pozwolenie.
Zycze milego wieczorku
pozdrwawiam serdecznie
Noami :)

3 komentarze:

  1. no proszę zrobiłaś pierwszego scrapa no i jak dla mnie bardzo fajny! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie się bardzo podoba Twój pierwszy skrap.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z pawim piórem :D całość bardzo fajnie wyszła :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię