niedziela, 2 maja 2010

Buciki

Pierwszy raz zobaczylam te buciki u Agnieszki i od razu sie w nich zakochalam i to na zabuj! Pisalam do niej w komentarzach i potem na maila czy moge odgapic pomysl, niestety nie otrzymalam odpowiedzi, ale mam nadzieje ze sie nie pogniewa, bo i tak sprobowalam zrobic podobne buciki jak i ona, aczkolwiek ja tak szyc nie umiem  i czegos tak pieknego jak ona stowrzy nie potrafie , nie mam takich przydasi ;)

Oto moja pierwsza wersja, bo na jednej nie skoczne;) podobaja mi sie za bardzo jak i mamutkowe kwiatki.







zycze milej niedzieli
pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych :)

4 komentarze:

  1. sliczna kartka!! mnie sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, można się zakochać w tych bucikach ... bardzo ładna kartka (we wrześniu babcią drugi raz będę ... chyba podpatrzę).

    OdpowiedzUsuń
  3. paulisia - dziekuje!
    damurku no to czy juz Ci moge gratulowac, drugi raz babcia nono a czy wiadomo juz plec??

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka, taka inna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię