wtorek, 25 maja 2010

scrap dla sister

Moja kochana sister jeszcze nie wie, ale zrobilam jej scrapka :) mam nadzieje ze to bedzie mila dla niej niespodzianka:) Scrapek zrobiony na wyzwanie do scrapujacych Polek.
Na zdjeciu jest jes najmlodszy synek, ktory teraz ma 5 lat :)
Powiem Wam, ze troche sie napocilam przy tym. Moze dlatego, ze wiem ze z rana mam tylko 2 godz na robotke, bo potem musze odebrac mala z przedszkola. Poza tym nie mam wprawy w scrapowaniu, aczkolwiek strasznie mi sie ta technika podoba.


A teraz sami ocence moje wypocinki :)




Slowa piosenki jak zauwazyla juz Maria zaczynaja sie od OOO a to dlatego ze u mojego meza mowi sie na spanie ooo a nie aaa, wiec mi juz tak zostalo, ze wolam Sarah idziemy ooo ;)
pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Świetny scrap.
    A skarbik na nim prześliczny !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojak kolorowo! Super, że sie rozwijasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się napracowałaś faktycznie. Motylek żółty to jest napis na nim zembosowany?! Aniołeczek spi słodki jak cukiereczek i jak tu nie kochać takiego cukiereczka?

    Jedna tylko uwaga (ale mało ważna). W oryginale kołysanki jest "Aaaaa kotki dwa...". No ale Twój skarbek i Twój skrapek i robisz jak się Tobie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hela-maria motylek jest tylko podstemplowany, spiacy aniolek ma juz 5 lat :)ciesze sie ze zawsze zagladasz i zauwazasz szczegoly moje pracy, to bardzo wazne dla mnie:)dziekuje

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię