niedziela, 9 maja 2010

Dzis Dzien Matki w Holandii

Tak, tak dzisiaj swietuje :) a potem jeszcze raz 26 maja hehe. Odpuscilam sobie jedynie uczczenia tego swieta po syryjsku czyli 1 marca. Co za duzo to nie zdrowo, chodz moze moja coreczka kiedys bedzie chciala mnie obdarowywac upominkami 3 razy do roku, wcale sie nie obraze ;)

Dziekuje Wam za odwiedzinki u mnie i komentarze :)  Dzieki Wam ten blog zyje :)
Pejtoon pytalas kiedy ja mam na te karteczki czas. Powiem Ci tak robie po nocach i za dnia jak mala spi, i jak snie to mysle o tym co bede robic, jak jestem na placu zabaw to szydelkuje, jestem juz tak uzalezniona, ze chetnie bym tylko w papierkach siedziala :) chyba musze do lekarza. Czy znacie jakiegos dobrego znachora od hobbystycznego uzaleznienia?? Jesli tak to poprosze o  adres :)

Dzisiaj rowniez mam cos dla Was, zebyscie sie u mnie nie nudzily, aczkolwiek to kolejne mamutkowe kwiatuszki w fiolecie, wiec moze sie Wam juz przejadly. Sa to karteczki na Dzien Mamy , w srodku  obstemlowane, napisami i kwiatuszkami i naroznikowo.









Zycze wszystkim spokojnej niedzieli :)
Zapraszam jutro beda kopertoweczki :)

9 komentarzy:

  1. kwiatuszki są śliczniutkie^^ ja też wykorzystuje każdą wolną chwilę na rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeny! kolejne piekne karteczki! Faktycznie to juz jest uzaleznienie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, się nie przejadły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!!
    (tez mam ten zestaw stempelków:-) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki. Bardzo podobają mi się łodyżki - rewelacja. I maszynowe nierówne przeszycia :)
    Dziękujemy za wizytę na polki-scrapuja.ning.com i mamy nadzieję gościć Cię częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ! Prwie czuję, jak pachnie lawendą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne kartki , nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałam tak śliczne karteczki na dzien matki

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię