sobota, 1 maja 2010

Dla cioci

W czwartek z rana na szybko zrobilam karteczke dla cioci , ktora dzis ma urodzinki. Troche za pozno sobie przypomnialam, a raczej mi przypomniano ;) Dojdzie zapewne w poniedzialek, ale mam nadzieje, ze sie spodoba, mimo ze bedzie spozniona. Wczoraj robilam dla cioci kopertowke bo 15 ma imieniny , tym razem dojdzie na czas.
A oto karteczka ponownie fiolet rzadzi, oj chodzi za mna wciaz hehe.






Dziekuje za odwiedzinki i komentarze, ktore mi sprawiaja wiele radosci
Zycze milego weekendu:)

4 komentarze:

  1. Lepiej późno niż wcale ... to nic, że karteczka dojdzie z malutkim poślizgiem ... na taką niespodziankę - piękną karteczkę we fiolecie warto czekać ... .
    Pozdrawiam i również miłego, słonecznego weekendu życzę:)

    U nas deszczyk pada ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest! ślicznie Ci wychodzą te mamutkowe kwiatuszki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Duska dobra nazwa "mamutkowe kwiatki"!!! ja ja powinnam po nozkach calowac za ten pomysl z nimi, bo sie super je robi, i zawsze pieknie wygladaja i sana azda okazje
    Damurku u mnie rano padalo a teraz slonce mocno swieci - wysylam je i do Was )
    Zula - dziekuje slicznie cmok

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię