niedziela, 9 maja 2010

moje najstarsze zdjecie

Mialam juz isc spac ale mnie podkusilo by po blogach pobiegac. I co tam znalazlam? Nowa zabawe :) Titania zaprosila mnie do wziecia udzialu w 10 foto, chociaz nazwa wydaje mi sie powinna byc najstarsze foto ;) Na czym ona polega? Juz mowie, otoz nalezy odnalesc w swoim laptopie, kopmie najstarsze foto policzyc do 10 , opublikowac je na blogu i wybrac kolejne 5 osob.

Zdjecie odnalazlam ... 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 odliczylam a teraz pokazuje :)

zdjecie robione komorka, przeze mnie w szkole nauki jezyka holenderskiego, pochodz z 2003 roku, po lewej stronie moja kolezanka francuska Catherine po prawej rosjanka Lena. Kurcze ale to bylo dawno. Mam nr tel do tej francuski, moze jeszcze tu mieszka i mnie pamieta:) Przy biurku moj ulubiony nauczycie. Mial super poczucie humoru i lekcje z nim byly zawsze ciekawe, duzo mnie nauczyl.
Ja chce znowu do szkoly buuuuuuuuuuuu ;)
koniec wspominek....

Do zabawy wywoluje Dusie, Pejtoon, Poppy, Pagatke i Suzimuzi

a teraz grzecznie ide spac
dobranoc

6 komentarzy:

  1. hoho dziekuje za zaproszenie do zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie szkółki jezykowej, lubię takie klimaty :)
    holenderskiego sama się kiedyś uczyłam na uniwerku, mielismy kilku fajnych niderlandzkich nauczycieli :) z nienke udało mi sie razem spotkac w holandii i pojechac co amsterdamu :)
    moja siostra cioteczna mieszka i pracuje w holandii (hillegom czy tez okolice, nie pamiętam) i tez uczy się jezyka w szkółce, tzn teraz to ma dzidziusia wiec nie wiem czy kontynuuje naukę...

    doei!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hillegom jest bardzo blisko mnie :) moze kiedys odwiedzisz siostre cioteczna i przy okazji mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dzięki, już skumałam o co chodzi - mniej więcej. Znaczy mam wynaleźć zdjęcie najstarsze, czyli z czasów dziecka, czy najstarsze - najdawniej dodane na komputerze? I potem od tego najstarszego dziesiąte zdjęcie mam wkleić, tak?

    OdpowiedzUsuń
  5. poppy chodzi o najstarsze zdjecie jakie masz w komputerze, potem odliczasz do 10 i ogladamy, podziwiamy Twoje wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię