sobota, 8 maja 2010

Pudeleczka do karteczek

Witam Was bardzo serdecznie. Wczoraj siedzialam do pozna w nocy, co widac po ostatnim poscie, ale juz sie jako tako obudzilam i przygotowalam kolejne zdjecia relacjonujace co zrobilam wczoraj wieczorem :)

W ostanich dniach po troszeczku robilam kolejne buciki dla chlopca i dla dziewczynki, a wczoraj wykroilam dla nich pudeleczka z szybka wg kursu Brises. (Zeby wejsc na to forum i zobaczyc kurs musicie byc zalogowani.)

Nie jest trudne do zrobienia, ale trzeba precyzji i dokladnosci w mierzeniu i wycinaniu. Mi jedno pudeleczko zajmuje pol godzinki.

Dopiescilam karteczki, postemplowalam je w srodku i zrobilam zakladeczki z imionami, dla dziewczynek bo te juz sa sprzedane i juz wiadomo dla kogo jaka zrobic ;) Do zakladki dla Jady czekam tylko na date urodzenia i ja z tylu wystemluje.

Jeszcze mi pozostalo owinac je w wstazeczke i moga odleciec do wlascicielek :)







Jest pracy przy tych kartkach, ale ile radosci z nich mam, to dziala jak terapia hehe
pozdrawiam Was serdecznie
i dziekuje za to ze tu jestescie :)

udanego weekendu ciao

8 komentarzy:

  1. piękne :, precyzji i dokładności Ci nie brakuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Bosko sie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności tu widzę - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki wspaniałe :) I popieram, że praca kartkowa to jak terapia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekne! podziwaim cie za wykonaie pudeleczek, bo ja nie mam cierpliwosci do mierzenia i dokladnego klejenia. choc jak sie postaram to zrobie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne!!!Ja dokładnie jak Paulisia..nie mam cierpliwości do tak precyzyjnych pomiarów:-)
    A karteczki w pudełeczkach przesłodkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wersja dla chłopca miodzio:) świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. ożesz Ty :D Kiedy Ty masz czas?? Non stop zasypujesz nas takimi cudeńkami - podziwiam i podziwiam, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię