środa, 8 sierpnia 2012

zbieracie pamiątki?


Myślę, że każdy z Was zbiera jakieś gadżety z podróży szczególnie scraperki;) Craftypantki proponują właśnie ciekawe wyzwanie, abyście wykorzystali skarby z podróży. Możecie wykonać dowolną pracę.
Ja w podróż wakacyjną wybrałam się do mego rodzinnego miasta Zduńska Wola i jak widzicie po ostatnich postach większość czasu spędzam w muzeum :) tak więc stworzyłam art journala, w którym wykorzystałam skarby muzealne, jest nim kalendarzyk, bilet na wystawe o PRL-u , ulotka i nasza stara zduńskowolska gazeta.

Po inne inspirację do tego wyzwanie zapraszam na bloga Craftypantek :)

Jeszcze dziś tu do Was powrócę z innym wyzwaniem, wiec wyczekujcie go;)

ściskam Was mocno

Noami

4 komentarze:

  1. Ależ Cię wciągnął ten Art Journal;D;D z cudownym efektem:)):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak bardzo lubię te formę pamiętnika :) i nie rozumiem czemu się wcześniej za to nie wzięłam ;)widać że na wszystko przychodzi czas :)

      Usuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię