wtorek, 21 sierpnia 2012

rozmarzona




och, dziś bardzo rozmarzona jestem. Chodzę z głową w chmurach, po tych wakacjach jeszcze nie mogę wejść w rytm pracy i realizacji planów. Dziś zawożąc Sare do szkoły zobaczyłam mini łączkę kwiatów. W drodze powrotnej nie mogłam się nie oprzeć by ich nie zerwać;)


A czy Wy macie czas na zbieranie kwiatów? Na to by usiąść i pomarzyć?

"Jeśli zbudowałeś zamek w chmurach, twoja praca nie pójdzie na marne. Wybrałeś idealne miejsce - teraz musisz po prostu dobudować fundamenty."

jest to cytat Thoreau Henrego D

Jak tam Wasze zameczki wyglądają? Mój się buduje, pomału się buduje:)
Tak jak już jesteśmy w temacie marzeń, to mogę Wam polecić stronę, może już ją znacie, może dopiero poznacie. Jest to portal dla tych co mają pasję i marzenia, myślę, że spodoba Wam się tam. Zapraszam na Mamycel
Akurat teraz portal obchodzi swoje pierwsze urodzinki, więc jest tam hucznie:)

pozdrawiam 
Noami

3 komentarze:

  1. Byłoby super wyzwanie kolorystyczne, Noami. A ten Cel analizuję:) Nawet się już zarejestrowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe mozna by dac na kolorystyczne, kto wie ...
      analizuj i dzialaj :) powodzenia :)

      Usuń
  2. Zajrzę tam! A marzenia......, cóż warte,jakie... byłoby życie bez marzeń! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię