czwartek, 30 sierpnia 2012

do odważnych świat należy

To tytuł mojego nowego scrapa na blejtramie. A dlaczego taki? Już Wam mówię:) Rok temu odważyłam ściąć włosy. Zawsze nosiłam długaśne włoski i uwielbiałam je, lecz pragnęłam zmian i wiele zmian było też wokół mnie, życiowych , zawodowych, w końcu odważyłam się na ten krok. Ciach ciach i po włosach :) Dobrze się w nich czułam, ale ścinać się już tak nie będę, teraz już odrosły i znowu mogę nosić kiteczkę ;) Aby upamiętnić te chwile powstał scrap, w którym odważyłam się na medialne eksperymenty. Zainspirował mnie do tego Kolorowy Ptak i jej wyzwanie na SP, które polega na wykorzystaniu domowej apteczki. Wzięłam więc opakowanie po paracetamolu i zaczęłam mazać gesso, akrylówkami we wszystkich kolorach jakie miałam a na koniec ecolinki poszły w ruch i tak oto w ciągu 2 godz powstało LO, które bardzo mi się podoba :) Mam nadzieje że i Wam również i że też odważycie się na różne eksperymenty nie tylko te na głowie;) ale i te mix mediowe. Będę wypatrywać Waszych prac w galerii :)






dziękuje Wam za odwiedziny, za każde pozostawione słowo
już nie pierwszy raz Wam to mówie
ale to takie miłe czytać wasze opinie :*

miłego dnia życzę 
ściskam mocno

Noami



1 komentarz:

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię