wtorek, 14 sierpnia 2012

ślubnie



Jakiś czas temu zrobiłam na zamówienie dla koleżanki foldery na płyty, niestety z powodów mi nie znanych nie odezwała się po nie. Przeleżały swoje, aż w końcu doprawiłam im ślubną dekorację i stały się pięknymi karteczkami na ślub :)  Oto jak się prezentuje pierwsza z nich :




Tak poza tym to chciałabym Wam zameldować, że już dojechałam do domku do Holandii, mam jeszcze tydzień wakacji zanim moje dziecko pójdzie do szkoły:) 
Dziś planuję wycieczkę nad morze i wypoczynek po aktywnym pobycie w kraju.

ściskam Was mocno

Noami

8 komentarzy:

  1. O wUwwwww heb jij die mooie ronde stans ?????
    Super mooi kaartje .
    Groetjes Marcella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ik heb deze stans:) volgende week neem ik mee als je wil :)

      Usuń
  2. I te niebieskości też bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten papier uwielbiam, a niebieski to mój ulubiony, zazdroszczę sama osobą które dostaną te karteczki :) ja tak ładnych nie dostałam :P

      Usuń
  3. Ślicznie skręciłaś te kwiatki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna - ładny dodatek niebieskiego. Elegancka i delikatna - piękne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantycznie i w dodatku z niebieskościami :) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka wyszła z foldera ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię