środa, 8 sierpnia 2012

kolorystyczne wyzwanie


Dziś przypada moja kolej na wymyślenie kolorystycznego wyzwania na DM. Postanowiłam szukać inspiracji w guzikach, których mam nie mała kolekcję. Połączyłam  żółty z bielą , mięta z amarantem i fiolet.
Zobaczcie co mi z tego wyszło:
kawałek torcika 


Użyłam papierów RapaKivi najnowszej ich kolekcji, która strasznie mi się podoba:)
Zerknijcie też na bloga Diabelskiego Młyna tam czekają na Was kolejne inspiracje :)

a tymczasem znikam do muzeum na kolejna porcje warsztatów.

Miłego dnia

ciao

Noami





3 komentarze:

  1. hmm, smakowity torcik i fajny zestaw kolorystyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoi
    Alles goed daar ???

    Wat een super leuk doosje heb je ervan gemaakt en de kleuren zijn ook super.

    groetjes Marcella

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię