niedziela, 19 sierpnia 2012

ostatni dzień wakacji

Dla nas dziś ostatni dzień urlopowania. Jutro mąż do pracy, dziecko do szkoły a ja wracam pomału do scrapowania i ogarnięcia spraw niedokończonych:)

Słoneczna piękna pogoda pewnie będzie to lekko utrudniała, ale narazie delektuje się chwilą.




Plaże od wczoraj przepełnione, tak bardzo że nie ma gdzie zaparkować ;) dlatego dziś byliśmy rowerami.

Nie mogłam powstrzymać się i rozpakowałam walizki... zaczęłam zabawę z ecoliną


i pocięłam kolejne papierki ILS na album


co z tego powstanie zobaczycie za jakiś czas :)
tymczasem wracam do zabawy ze słomką:P dmucham chucham i chlapie :)

miłego dnia

ciao 

Noami

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ecoliny! Właśnie mi uświadomiłaś, że posiadam! Już myślę, co z nimi zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. U Was tam wcześniej szkoła się zaczyna! A u nas taka piękna pogoda i możemy szaleć do 3 września! Hura!

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe to dzis eksperymety byly Angel , jutro cos z nich moge pokazac

    visell no to do dziela, ecolina fajna jest i super nia sie farbuje wszystko i lubie jej kolorki:)

    nuta - fakt wakacje letnie sa tutaj krocej, ale mi juz sie chce pracowac , a z mala nie mam jak:P wiec mi i jej sie przyda troche dyscypliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam mniam... chciałoby się skosztować tych ecolinek... musze w końcu i ja jakąś nabyc...:)

    czekam z niecierpliwością na te twoje experymenty:) czuję, że będzie się działo:):)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię