środa, 15 sierpnia 2012

lift skarbonki


Wakacje zbliżają się ku końcowi, szczególnie moje, tutaj za tydzień dzieci już do szkoły idą. Lecz w październiku nowe jesienne wakacje na nas czekają, czas pomyśleć o oszczędnościach, czy to na wakacje lub może na przydasie? Wszystko to zależy od Was. Ekipa z Diabelskiego Młyna a szczególnie workshop proponuje Wam zrobienie takiej skarbonki. Zadanie bardzo proste, bo mamy cudowną inspiracje w postaci oryginalnej skarbonki Mumki. Zajrzyjcie konicznie na naszego bloga by zobaczyć jakie skarbonki zrobił DT :)





Jak widać na załączonym obrazku moja skarbonka potrzebna mi jest do podróżowania. 
A na co Wy chcecie zbierać pieniążki?

2 komentarze:

  1. swietny pomysl,podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) mam nadzieje ze dolaczysz do nas i stworzysz swoja skarbonke :)

      Usuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię