czwartek, 9 sierpnia 2012

przybyła mini kolonia....

... na warsztaty do muzeum. Nie mała grupa bo aż 26 osób. Miałam obawy czy się pomieszczą i czy będę umiała zająć czymś tak dużo dzieci. Panie opiekunki oczywiście pomagały. Zrobiłam myślę z większością mini albumiki, a reszta sama tworzyła biorąc co leży dookoła. Nie dałam rady wszystkiego sfotografować, choć chciałam bardzo uwiecznić te chwile. Zobaczcie sami co udało mi się złapać na klisze ;)
Zacznę od końca , cała grupa ze swoim pracami, niektóre już w plecakach hehe























Na koniec dzieciaki zwiedziły muzeum i wysłuchały historii naszego miasta od Pana Jerzego 


uff troche tego było ale jak widziecie nie wszystkie prace złapałam. Mam nadzieje dzieci dobrze  bawiły się i że kiedyś jeszcze spotkamy się na warsztatach:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię