piątek, 26 marca 2010

nowe pazurki na wyjazd :)

Jutro wyjezdzam do Polski - jupi! Dlatego trzeba bylo po 4 tygodniach zmienic pazurki z fiolecika na frenczyk tym razem. Musze odpoczac od kolorow, mam ochote na spokojny frenczyk, no i powstal, moze nie jest taki usmiechniety jak przewaznie widze na zdjeciach u profesjonalistek, ale na moich paznokciach taki mi sie podoba, poza tym tego glebokiego usmiechu nie umiem hehe



W zwiazku z tym ze przyjezdzam i swoj sprzet zabieram, czy sa chetne na pazury???:)

5 komentarzy:

  1. Jaka cena :D bo mnie bardzo to interesuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochanie cena na pewno nie salonowa ;) nie bede tu pisac bo by mnie profesjonalistki zjechaly;) ale zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To napisz mi na gg kochana ;) A będziesz w Trójmiescie? Jeszcze sie zastanawię, ale kto wie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pazurki :D Podobają mi się właśnie takie jak zrobiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Integra - ciesze sie ogromnie ze moj styl ci sie podoba - duza buzka

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię