piątek, 5 marca 2010

Jubileusz

Z okazji 60 urodzin cioci, zrobilam mala karteczke. Oczywiscie dlugo sie zastanawialam nad technika, ktora uzyc, az w koncu stanelo na quillingu.Mysle, ze to jest elegancka i szykowna technika, ktora idealnie pasuje na ta uroczystosc :)
Quilling nie wymaga jakis zasobow finansowych, ale za to pochlania duzo czasu. Nad ta karteczka siedzialam 4 godziny! Ale jest od serca zrobiona i mam nadzieje ze sie spodoba i dzieki niej ciocia bedzie czula, ze w tym dniu jestesmy z nia calym serduchem :)













Nawet dachowy kotek sie zalapal na sesje:)

14 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglada..szkoda ze ja nie umiem robic quillingu:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszła Ci ta karteczka, a ten kotek za oknem to Wasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witeczka :)
    tutaj 88Ekaterina88 z wizażu:)
    Myślałam ze znajdę tutaj foteczkę na wprost ale nie :( Ale patrząc na tą pierwszą to sypetria prawie idealnie- czegoś się dopatrzyłam, ale mniejsza o to :)
    Chyba mogę wykorzystać wzór co ? Na moim blogu zamieszczę info ze inspirowałams się tobą i twoim blogiem ok ?:D

    Pozdrawiam

    www.quillingowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. superanckie te zawijaski robisz ;)
    i ten paparazzi za oknem :))
    pozdrowka !

    (kim)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu cudna karteczka!!! Dla mnie bomba!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu karteczka piękna jest i kolory też ładnien dobrane. Ależ się napracowałaś?!?!?!
    Pełen podziw dla Ciebie i paluszków.

    OdpowiedzUsuń
  7. ha ha ha! jaki podglądacz za oknem! ja też takiego chcęęę!!!!

    cudowny ten niebieski quilling! az mi sie oczy zaświeciły! :)

    no i nareszcie udalo mi sie wejsc na Twojego bloga, bez alarmow avasta :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Titania a ja wlasnie na twoim blogu siedze hehe
    udalo ci sie wejsc bo zlikwidowane zostaly moje dwa gadzety ktore zawieraly wirusy :0

    Dziekuje wszsytkim za mile komentarz, az sie serce raduje jak sie je czyta :)
    Ekterinko ty juz wiesz ze jak najbardziej mozesz sobie wzorek kopiowac, chetnie zobacze twoja wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o widzisz, czyli miałam racje, coś mi alarmowało o trojanach... ostatnio mam te przeprawę z wirusami...

    a moze pokazesz nam fotki z holandii? tak bardzo chcialabym zobaczyc ja kwitnąca :) mam duzo wspomnien z pobytu w holandii!

    OdpowiedzUsuń
  10. Titania jak tylko zakwitna pola to je pokarze, ale na razie jest tylko kilka krokusow w ogrodkach i przebisniegow, wiec trzeba jeszcze ze 2 tyg poczekac mysle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko dziewczyno, jak Tobie te wywijaski super wychodzą !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna ta kartka i w dodatku w ulubionych błękitach! Cudnie Ci wyszła! A kotek mnie rozśmieszył!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu zalapalam ideę qullingu( a nie gullingu jak w mailu napisalam:))ale w zaden sposób nie moge sobie wyobrazic jak ty to robisz...może jak juz zrobisz te tutoriale to podaj linka co???

    OdpowiedzUsuń
  14. w pierszym mailu sie przejezyczylam ale w drugim mialas juz prawidlowa nazwe ;)
    kursiki beda juz wkrotce :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię