poniedziałek, 15 marca 2010

Losowanie

Witam po slonecznym pieknym weekendzie :)
Dzis moja Sarah, wczesnym rankiem, swiezym porankiem, z samego rana zanim swit nastal, zabrala sie za losowanie.
W losowaniu bralo 8 osob udzial, chetnie kazdej bym karteczke wyslala, ale niestety tak sie nie da;)
Sami zobaczcie jak to wygladalo i kto wygral:)




Wiem ze slabo widac, ale tak to jest jak sie robi zdjecia przy swietle sztucznym, a sloneczko jeszcze spalo ;) Wygrala Glinka gratuluje Ci kochana serdecznie!!!! i czekam na adresik :)
Wyslij mi prosze na annaklimczak@hotmail.com
W zwiazku z tym, ze zapewne bede miala problem, ktora karteczke Ci wyslac, prosze wybierz, ktora bys chciala :) Jeszcze dzis dorzuce kolejne chyba 4, o ile dobrze pamietam.

Dziekuje wszystkim za wziecie udzialu w zabawie i za piekne wierszyki i zyczenia.

6 komentarzy:

  1. O ja Cię ... tydzień na blogu a tu już taka niespodzianka - może szczęście zacznie się do mnie uśmiechać - dziękuję a jeśli chodzi o kartkę to już Ty wybierz - adres podam na @
    Miłego dnia - ja go będę miała - buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze to juz lece karteczke wybrac ,zyczenia wypisac i jeszcze dzis poleci jak tylko adres dostane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez gratuluje!!! przez chorobe przegapilam dobra zabawe...szkoda.Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Glince, a karteczki świąteczne świetne !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotka trza bylo wierszyk napisac to moze by i na Ciebie wypadlo, liczylam ze wezmiesz udzial w zabawie;)chociaz musze napisac ze Sarah bawiac sie bilecikami ciagle perelke brala, co jej zabralam i z powrotem wrzucilam do koszyczka ciagle byla perelka hehe ale Glinki juz w koszyczku nie bylo;)to byla zabawa po losowaniu

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię