poniedziałek, 1 marca 2010

Zakupy

Na poczatek chce Was przywitac moim pierwszym tulipankiem :)Mam je w zasadzie caly rok, ale jakos nie kupuje bo mi malutka zaraz sie nimi bawi i wacha. Majac na stole zawsze laptopa nie chce rezykowac zalaniem;)Poczujcie jego zapach, jest bardzo intensywny i taki wiosenny ech...



Dzis za oknem piekna sloneczna pogoda, nie to co wczoraj- deszcz. Ja juz po spacerku z malutka i po zakupach. Ponownie zakupilam jakies przydasie, bosch one sa wszedzie i tylko mnie wolaja "kup mnie! Przydam ci sie" Nawet w zabawkowym dla dzieci, nawet tam gdzie kupuje malej pampersy, chyba musze zaczac chodzic do sklepu bez okularow ;)

Najpierw zakupki z zeszlego tygodnia





no i dzisiejsze :)



Puncherowy owal juz probowalam i nie jestem z niego zadolowona :( Nie wbija sie w grubsze kartki :( a one az tak grube nie sa, no szkoda, musze sie nauczyc z tego korzystac, bo moza ladne owale na cos uzyc ;)
A te male nozyczki to oczywiscie dla mojej malej kunstelarki :) Jeszcze nie umie ich dobrze zlapac, ale sie juz niedlugo nauczy, wycinac z mamusia :)

1 komentarz:

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię