sobota, 6 lutego 2010

serduszkowo

Zbliza sie czas walentynek. Serduszkowy okres, w ktorym kazdy sie obdarowuje walentynkami. W tym roku biore udzial w wymiance na jednym z forum, wiec sie szczegolnie przylozylam do pracy :) lecz nie moge jeszcze tego pokazac, bo a noz tu zobaczy ;) a walentynka musi byc niespodzianka :)

Za to moge pokazac inne pomysly, chodz jeszcze nie na tym sie nie skonczy, bo bardzo mi sie podoba robienie walentynek :)

walentynka

walentynkaa



walentynkab

walentynka1

walentynka1a

jestem w trakcie robienia mojej dekoracji walentynkowej, wypelniam moja ulubiona swiece szydelkowymi serduszkami. Czerwony kordonek mi sie juz skonczyl, zaczelam wiec fioletowe, ale tez juz braklo,wiec musze dokupic moze rozowy. Tymczasem zobaczcie czerwone serduszka :) jak beda przegram z komorki zdjecia beda i inne ;)





wszystkieserduszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię