poniedziałek, 1 lutego 2010

Dzien Babci Dzien Dziadka

Dzien babci jak wiecie jest 21 stycznia a raczej juz byl. Mam tylko jedna babcie Hele, dla ktorej zrobilam karteczke. Nie wiem czy kojarzyla od kogo karteczka, bo roznie ma juz z pamiecia, ale sprawilo mi duzo radosci robienie jej.



dla prababci

Dziadka juz nie mam,  ale za to Sarah moja ma :) wiec zrobilam karteczke dla mojego taty. W sumie to sie wycwanilam i zrobilam dla rodzicow 1 wspolna, czyli dla dziadkow od Sary

napisalam rowniez w jej imieniu wierszyk ktory z moja pomoca podpisala :)

a oto wierszyk :

mam dwa latka ,dwa i pol

wiec zyczenia skladam tu

zdrowia,szczescia, pomyslnosci

a na codzien slonka

co swieci w radosci :)))))

dziadkow







sloneczniekartkadladziadkow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię