poniedziałek, 8 lutego 2010

Pazurkowo

Odnalazlam moje wczesniejsze zdjecia pazurkow. Wkleje je by pozniej porownywac z nowymi dzielami :) . Pierwsze robilam na tipsie. Nie bardzo podoba mi sie ich przyklejanie. Strasznie sie przy tym spocilam;). Ale wyszly mysle niezle jak na pierwsze i trzymaly sie 5 tyg!!! bo tak dlugo moja przyjaciolka czekala na uzupelnienie:) ciagle nie miala czasu, by do mnie wpasc, az w koncu sie udalo. W zwiazku z tym ze jej paznokiec naturalny sporo odrosl, zrobilam jej drugie na naturalnej plytce, z lekkim brokacikiem snieznym. (foto 2)

 Kolejna osoba, ktora zgodzila sie byc kroliczkiem doswiadczalnym mimo ze nie cierpi pilowania paznokci, dostaje przy tym gesiej skorki jest moja siostrac:). Wyprobowalam na niej male listki, kwiatki jak kto chce tak to cos moze nazwac. Nosila je tez bardzo dlugo, wiec jestem zadowolona ze klientki mogly dlugo cieszyc sie pieknymi pazurkami :)

No to zaczynamy pokaz moich pierwszych pazurkow:)

Madzipazurki1

sniezynkowepazurki

sisterpazury

sispazury2

a tu moje dziwnie czerwone, na naturalnej plytce.

mojeczerwpazury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię