środa, 10 lutego 2010

Karteczka od serca

Jest to moja ulubiona i uwazam ze najpiekniejsza kartka. Robilam ja 4 godz, dokladnie przemyslalam kazda dekoracje w niej. Byla zrobiona dla mojej przyjaciolki, ktora w walentynki obchodzi urodzinki :) Jest osoba wspaniala, o anielskim usposobieniu i wrazliwa, mysle ze ta karta wyraza jakie ona ma dobre serce i jaka osoba jest. 

Zrobilam ja od serca, bo chcialam zeby o mnie pamietala jak tylko spojrzy na karteczke. Wtedy juz wiedzilam, ze opuszcze Emiraty i pewnie nie predko sie zobaczymy :(

Sami ocencie wklad mojej pracy :)





5 komentarzy:

  1. boziu jaka cudna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna , napewno zachwyci Twoja przyjaciolke !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ta karteczka zachwycila moja przyjaciolke ze sie poplakala, a potem sie obje zryczalysmy, bo to byly nasze ostanie urodziny, ktore razem mozemy swietowac :( Bylo to rok temu, jak mieszkalam w Emiratach.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdolniacha z Ciebie :D przepięknie wyszła kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ją widziałam na wizażu :D
    Bardzo ładna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię