piątek, 18 grudnia 2009

Przyszla zima :)

zimaW koncu przyszla zima!!! Jest sniezno bialo dookola. Od razu sie czuje okres przedswiateczny. Czas wypisywac kartki.

Czy nadal wysylacie kartki droga pocztowa? Czy moze wysylacie je w formie elektronicznej? Slysze coraz czesciej opinie,  typu - "nie wysylam kartek, bo szkoda mi pieniedzy" lub "nie warto sie tyle trudzic i tak wyladuja w koszu". No coz ja uwielbiam wysylac kartki, dajac znak danej osobie, ze jestem z nia w tym swiatecznym dniu i zycze jej naprawde wspanialych Swiat. To jest tez tradycja, to czesc uroku Swiat! Od 2 lat robie sama kartki, wiec mam z tego powodu podwojna przyjemnosc!:) W tym roku beda kupne, bo znalazlam w domu ponad 50 kartek ktore kupilam kilka lat temu tu w Holandii. Aczkolwiek dodalam do nich swoj akcent - stempelki :)

stempelki

A tu moje dziecko bawi sie stempelkami :)

sarahstempelkuje

Co nalezy zrobic jeszcze w tych dniach? Napewno napisac liste do Sw.Mikolaja:) zrobic dekoracje swiateczna w domu. Jak ja to lubie:) Moja choinka stoi juz od dawna. Ubralismy ja specjalnie wczesnie dla naszej coreczki.  Bardzo jej sie podobaja swiatelka i slodycze na choince hehe. Oprocz tego wisza tam moje wlasnorecznie wykonane ozdoby, z ktorymi sie z Wami podziele i pokaze jak je wykonac.

Czas wyjac cieple czapki i szaliki, wyjsc na dwor i ulepic balwana. Moja corka Sarah jeszcze nigdy nie widziala sniegu! To bedzie jej pierwszy raz. Na pewno sie jej spodoba! W koncu przyszla zima!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię