wtorek, 31 grudnia 2013

zimowy scrap i życzenia noworoczne


Pewnie każdy z Was zajęty przygotowaniami do sylwestrowej nocy:) Ja już prawie gotowa więc wpadłam życzyć Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2014!!!! Niech będzie jeszcze lepszy niż poprzedni, niech spełnią się Wasze marzenia, plany zrealizują się i zdrowie dopisuje przez cały rok! 

Czy robiliście już bilans ostatniego roku? Ja się przyznaje bez bicia że nie, ale mam zamiar do tego usiąść :) Plany na nowy rok też zrobię jak co roku, ale postaram się takie wypisać które na pewno zrealizuje hihi
Na pewno będą też plany scrapowe, chciałabym np częściej robić LO, scrapy z moimi dziećmi, bliskimi, mam do wykonania też dużo zaległych albumów!
Już nie wspomnie o publikacji albumów, które zrobiłam jakiś czas temu ;)

A na koniec czas na zimowe LO z moim Cristo:) Nie jest to ostatni scrap w tym roku, jeszcze mam jeden, ale nie zdążę go dziś już pokazać, będzie puszczony już w nowym roku;)

Scrap jest zrobiony na bazie papieru z Rapakawi, który sam w sobie jest bardzo śnieżny :) Pomazałam brzegi gesso i popsikałam dla połysku glimmer mistami, nie wiem czy udało mi się pokazać na zdjęciach iskrzące elementy ale są tam w postaci brokatu.







jeszcze raz wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!!

pozdrawiam serdecznie

Noami






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię