wtorek, 31 grudnia 2013

i po świętach...

Tak, tak już po świętach:) mam nadzieje że każdy z Was je miał miłe, rodzinne i ciepłe. U mnie mąż się rozchorował ale mimo to dałam rade przygotować sama wigilie:) W tym roku miałam naprawdę rodzinne święta gdyż była u mnie siostra z mężem i dziećmi! Jestem bardzo zadowolona z tych Świąt  :) Powiadają że tak jak jest w wigilie będzie przez cały rok. Hmm zobaczymy :) ja mam nadzieję że to się nie sprawdzi na moim mężu tzn ze będzie chorował w tym roku? Życzyłam mu dużo zdrowia wiec mam nadzieje ze to pomoże ;)

Mam do pokazania jeszcze ostatnia karteczkę taki mini czekoladownik na Merci. Jest idealnie dopasowany do czekoladek i ma zamykanie na magnes:)


w środku znalazły się tylko 2 czekoladki bo ktoś resztę zjadł hihi


 Całość dookoła obklejona jest papierami z The Scrap Cake, które to są już tak w sobie bogate we wzory że nie ma co ozdabiać za dużo ;)

Dziękuję za życzenia świąteczne w ostatnim poście i za cudowne karteczki jakie otrzymałam od Andrzeliki, Marcelli , Klaudii i Agatki.

Nie składam Wam jeszcze życzeń noworocznych, bo zaraz tu jeszcze wrócę ze świątecznymi LO :)
tak więc do zobaczenia za chwilę:*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię