niedziela, 22 grudnia 2013

świąteczne kartki sztalugowe

Święta coraz bliżej, a u mnie sezon na kartki świąteczne jeszcze nie zakończony ;)
Dla mojej koleżanki i jej ślicznego synusia zrobiłam kartki sztalugowe na wzór mojej karteczki jaką Wam pokazywałam kilka postów wstecz. Myślę, że takie kartki z wnukami, dziećmi będą wspaniałą pamiątką świąt i można je co roku wyjmować i podziwiać prawda :)




Ozdobiłam również koperty nadając im świąteczny wystój


Gotowi już do Świąt? Bo ja oprócz tego, że choinkę mam to jeszcze nie ;)  ale tak się zastanawiam co to znaczy być przygotowanym do Świąt Bożego Narodzenia? Dla mnie to duchowe święto wiec nie patrzę na to, że nie mam wysprzątanych kątów w domu, nie gotuje nie wiem ilu potraf, chcę się cieszyć przy wigilijnych stole z narodzin Jezusa i podziękować za łaski jakimi nas obdarza.
A jak jest u Was? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię