wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt


Witam bardzo w świątecznym klimacie :) Dziś u nas wieje tak, że zastanawiam się czy mi głowy nie urwie hihi. A jak tam u Was? Przygotowanie do Świąt? Ja jeszcze nic nie ugotowałam ale mam za to serniczka :) miał być z makiem ale nie mam jak go zmielić ;/ blenderem nie poszło;/ Poza tym w tle lecą kolędy, a ja zaraz zabieram się za pakowanie prezentów:) Mikołaj w tym roku powiedział że nie da rady zapakować , dostarczy na czas ale muszę mu trochę w tym pomóc ;)

Mówiłam Wam że nie znudziły mi się jeszcze kartki świąteczne 
wczoraj zrobiłam na szybko jeszcze 2, takie S&C :)



Moi mili czas na życzenia :)
Życzę Wam pięknych świąt w rodzinnej atmosferze
zdrowych przede wszystkim 
wielu głębokich i radosnych przeżyć,
wewnętrznego spokoju, wytrwałości i radości:)

Wesołych Świąt!!!!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię