piątek, 3 stycznia 2014

i nastał rok pański 2014

Witajcie w Nowym Roku 2014 :) Jak Wam się zaczął?? Słyszeliście, że należy zapamiętywać sny od sylwestrowej nocy, podobno każdy dzień to jeden miesiąc, więc co Wam się śniło 1 tak będzie w styczniu. Ja mam bardzo wyraźne sny i czasem mi się sprawdzały więc może i w tym roku zacznę je spisywać, a że budzę się przez synka kilka razy w nocy i za każdym razem gdy na nowo zasypiam mam inny sen, tych snów mam dużo do zapisywania hihi :)

Dziś moi mili chce Wam pokazać LO z moją córeczką jak to ubierała choineczkę a zarazem siebie ubrała w lampki :) Jednocześnie chcę zgłosić te pracę na wyzwanie w Srap&Card  gdzie tematem jest "schowany tekst" W moim przypadku jest to tag z journalingiem częściowo ukryty, przypięty ćwiekiem.

Ik wil graag mee doen met de 200 uitdaging by Scrap&Cards met mijn LO, een verborgen tekst is op een tag beetje te zien maar niet helemaal ;)







Ponownie pobawiłam się gesso i mgiełkami. Całość pięknie się świeci i iskrzy. Scrap oczywiście dumnie wisi na mojej girlandzie scrapowej, którą w końcu troszkę ogarnęłam , pochowałam co niektóre scrapy do albumu i teraz mam zamiar porobić kilka świątecznych jeszcze, bo nadal świąteczne papiery na biurku ;)

Kochani pozdrawiam Was bardzo serdecznie w tym Nowym Roku i jeszcze raz Wam życze
wszystkiego co dobre i co niesie szczęście , zdrowie i miłość:*
beste wensen!!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię