środa, 3 kwietnia 2013

wyzwania z Diabelskiego Młyna

Właśnie ruszyło wyzwanie liftowe na DM. Tym razem poszukałyśmy pracy u naszej koleżanki Worqshop a właściwie to Justt dla Was ja znalazła;) Jeśli lubicie chlapać to przypadnie Wam z pewnością do gustu, jeśli nie to możecie się zainspirować układem i tak jak Klaudia zrobić kwiatowa kompozycje :)
Na prace czekamy do 16 kwietnia.

Ja lubię chlapać i szyć krzywo i wyszło mi tak :


a oto oryginał 

Mam również dla Was zaproszenie na trwające jeszcze wyzwanie tematyczne, które tutaj jeszcze nie publikowałam. Temat jest na czasie myślę, a brzmi- "Źródło światła" Chyba każdemu przyda się więcej słońca, szczególnie tym co mieszkają w Polsce;) bo ja narzekać nie muszę u mnie świeci od wczoraj przez cały dzień :)

Forma pracy jest dowolna - może to być kartka, scrap, notes - cokolwiek, byleby zawierało coś, co jednoznacznie kojarzy się ze światłem. Może to być lampa, żarówka, abażur, świeczka, słońce... Ale postarać się należy też, by dodatkowo prace, jak i ich zdjęcia były jasne, rozświetlone, napawające optymizmem :)
Prace możecie zgłaszać do 9 kwietnia.

oto moje vintagowe inspiracje



ponownie poszły w ruch moje ulubione herbaciane kwiatuszki:)



Mam nadzieje że dołączycie do wyzwań  :)

pozdrawiam ze słonecznego Lisse
Noami:*



5 komentarzy:

  1. Genialna jest kartka-lift! Podziwiam za tę inność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Noami - wspaniałe, co jedne to lepsze ostatnio, to chyba tak brzuszek wpływa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmi milo slyszec,bo przez ograniczone ruchy, dostep do przydasiow ktore leza czesto poza moim zasiegiem wydawalo mi sie ze prace takie zwykle, proste tak wiec milo mi slyszec ze sa dobre:)moze to przez brzuszek hihi, myslisz ze moj synus tez bedzie taki tworczy jak sie urodzi:)

      Usuń
  3. genialne!! :) Strasznie mi się obie podobają!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię