poniedziałek, 22 kwietnia 2013

broszka urodzinowa


Witam w ten słoneczny piękny dzień. Dziś chciałabym Wam pokazać kolejną broszkę :) Coś ostatnio nic innego nie mogę robić jak broszki i szydełkowe robotki, bo mały zmusza mnie do leżenia;) Już uzbierała mi się niezła kolekcja do pokazania tylko sił nie mam by obfocić lub by usiąść i napisać.

Poniższa broszka powstała dla bliskiej mi osóbki z okazji jej urodzin, dostała cały komplet upominków, ale dziś mogę Wam pokazać jedynie tą broszkę, które idealnie do niej pasuje. Myślę że spełniła jej oczekiwania, Agatka o której mowa sama robi broszki, więc zna się na tym fachu lepiej niż ja ;) jej reakcja na upominki mówiła, że chyba zdałam egzamin ;)


nie wiem jak Wam ale mi się ona kojarzy z Holandią :) z mozaiką granatowo-białą

Miłego dnia Wam życzę 

Noami

3 komentarze:

  1. No rzeczywiście może się tak kojarzyć:) śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka przecudnej urody. :) Uwielbiam te kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie sie tez cos granat na nowo podoba:)
      dziekuje :*

      Usuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię