środa, 31 sierpnia 2011

sztalugowa

Drugi kształt  kartek za którym ostatnio przepadam to sztalugowe. Długo się im przyglądałam na innych blogach i  nie mogłam się jakoś do nich przekonać, a teraz to każdą karteczkę bym robiła w tym właśnie formacie. Najważniejszą zaletą tej kartki jak dla mnie jest to ze mam cala przednia kartkę tylko do dekoracji, nie muszę myśleć gdzie by tam napis przykleić ,bo on idzie przeważnie na dół jako podpórka. Druga zaleta to to, że karteczka jest od razu stojąca i łatwo się ja fotografuje. Trzecia to, że obdarowana osoba nie wie jak się za nią zabrać a jak dojdzie do tego że tą kartkę się tak ustawia jest zachwycona, wiec niespodzianka murowana!!!! Po czwarte stanowi piękną ozdobę. Czy tych co ich jeszcze nie robili przekonałam?????????

a teraz moja męska kartka urodzinowa  w wersji sztalugowej :)

jest też miejsce na życzenia
 


Jak Wam się podoba?

dzięki kochane za wszystkie komentarze, odwiedzinki i pozostawione słowa:*

lecę zawieść dziecię do szkoły
miłego dnia :*

Noami

5 komentarzy:

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię