czwartek, 25 sierpnia 2011

mixedmiedia#64

To dopiero wyzwanie! Zajrzyjcie co przygotowała Anai na SP  wyzwanie polega na zrobieniu pracy z wypukłościami. I powiem Wam szczerze, że pierwszy raz użyłam tylu mediów i tak dobrze się bawiłam:). Chyba się rozkręcam mediowo :P

a teraz szczegóły mej pracy na bejtlerze :







użyte media to:farba akrylowa, perelki w płynie, glimmer misty, crackle accents, złote UTTE,perfekt perels,tusze alkoholowe, Crackle paint, tusze distress, ....i to chyba wszystko:)

i jak Wam się to podoba???????

pozdrawiam 

Noami

4 komentarze:

  1. Maxymalnie MixMediowo:):):) love it!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie mixowo-śmieciowa praca :) Uwielbiam takie klimaty choć sama ich nie po-tworze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajjka moje życie jest ostatnio tak kolorowe że nie wyobrażam sobie nie używać dużej ilości barw :)
    poza tym ja nie posiadam nic w brazach ciemnych zieleniach , u mnie wsio jest kolorowe hehe

    Caro-Pysiu ja tez nie tworze tego typu prac, toz to moja pierwsza, koniecznie spróbuj bo świetna jest przy tym zabawa :)

    Viol :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię