czwartek, 26 sierpnia 2010

PIF od Klaudens

Dziś się chwalę, a mam czym. Dostałam jakiś czas temu prezenty od Klaudens, z okazji naszej zabawy w PIF. Dopiero teraz o tym pisze bo ... no bo czasu nie było ;) wakacje ect... ;)


Klaudens dziękuję Ci ślicznie za te wszystkie cudne rzeczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Notesik noszę w torebce i przydaje się, a przydasie czekają na użycie


A teraz Wy podziwiajcie moje prezenty :


karteczka
notesik

zakladka
przydasie
i moje ulubione sezamki :)

dziękuję za odwiedzinki


pozdrawiam serdecznie
 
Noami

6 komentarzy:

  1. super prezenciki dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj też uwielbiam sezamki, ale teraz ich nie mogę jeść ze względu na aparat, aż chrupnęłabym sobie! upominki świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jakie fajniutkie prezencioszki:) Super:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Ci sie spodobały moje skromne prezenciki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wat leuk .......een magnolia afdrukje
    erg leuk geworden groetjes marcella

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow super prezenciki otrzymałaś i tak długo trzymałaś to w tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię