środa, 25 sierpnia 2010

kurs na kawałek torcika-pudełko

Dziś obiecany kursik na pudełko ala torcik :)


Potrzebujemy:
- papier na bazę
- linijkę (moja jest od razu z nożykiem)
- nożyk
- dziurkacz
- wstążeczka
- stempelki lub inne przydasie do ozdobienia
- copici - do kolorowania stempelków lub jak ja możecie użyć kredek akrylowych


Przecinamy na pół papier wizytowy, czyli na 10,5 cm



Paseczek zaginamy w pół i tak jak na zdjęciu wyznaczamy znowu środek (5,5cm) i robimy ukośne linie. Ja je robię imadełkiem by mi się lekko zaginał papier.



Zagięte rożki nakładamy na siebie



Teraz robimy, dziurki, można je zrobić również  ozdobnym dziurkaczem długoramiennym

stemplujemy, czy ozdabiamy w inny sposób i gotowe.



Prawda że proste :)




Życzę powodzenia przy pudełeczkach


Pozdrawiam serdecznie

Noami

5 komentarzy:

  1. skorzystam kiedyś na pewno z Twojego kursiku!!! i podziwiam Cię nadal jeśli chodzi o cierpliwość w malowaniu stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! świetny kursik ;) fajne te torciki kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, dziękuję za ten kursik, przyda się niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo fajny i prosty sposób na torcika pudełkowego. Widziałam inny, ale bardziej skomplikowany, a ten jest fajny, prosty i bardzo uroczy torcik sie składa z kilku. Też bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię