piątek, 17 lutego 2012

własnoręcznie robione tło

Kupować papierki bardzo lubię ale chyba tak samo podoba mi się robinie własnego papieru poprzez stemplowanie tuszowanie itd. I do tego zachęca dziś Anai w swoim wyzwaniu na SP

Moje tło powstało poprzez stemplowanie, embossing, tusze disstres i mgiełki i perfect perels oj czego tam nie ma hehe a efekt jest taki :






Jak powstało dokładnie tło i czego użyłam pokaże przy innej okazji, dziś miałam dzień pełen wrażeń i zasypiam na siedząco ;)
dlatego dziękuje za odwiedzinki i za komentarze które zawsze tak mnie cieszą i mykam usypiać dziecię i siebie :)
Miłego wieczorku życzę

Noami

7 komentarzy:

  1. wow... fantastyczne! jak to zrobiłas, że Ci się kartka nie wygięła? ja mam zawsze z tym największy problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedlugo zdradze tajemnice jak poskladam fotki do kupy :) dzieki :*

      Usuń
  2. Niezły pomysł ;D Kartka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasciwie to scrap nie kartka ;)dziekuje za odwiedziny :*

      Usuń
  3. Przepięknie to wygląda - śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiarygodnie wyszło Ci to tło! Prześliczny scrap :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię