piątek, 10 lutego 2012

scrap o miłości

...która jest wokół nas... o tak i niech góruje to uczucie wiecznie :) Tak jak wczoraj wspominałam pokażę kolejna niespodziankę dla mej siostry z okazji ich rocznicy ślubu  a zaraz jest to wyzwanie które dziś ruszyło na SP wiec zapraszam serdecznie do podjęcia próby i oscrapowaniu miłości ;)




i wyszedł kolejny scrap na blejtramie , aby mogli go sobie swobodnie powiesić:)

udanego piątku życzę

i dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo
:****

Noami



6 komentarzy:

  1. Ojej, ale jesteście do siebie podobne!!! Podoba mi się idea scrapa na blejtramie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap,podoba mi się przesłanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że trudnego słowa się nauczyłaś :P

    A scrap mega kolorowy i świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo widzę że Ci się kochana blejtram spodobał :) super Ci wyszło! a Twoja sis to normalnie jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja byłam przekonana, że to Ty! :) Świetny scrap, będzie wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe kiedys bardzo czesto moja sister mylono ze mna, teraz mam krotkie wloski to juz bardziej roznice widac :) ale jak nas dobrze nie znacie to nie dziwie sie ze nas mylicie:)
    prezent udany juz wisi na scianie :)
    dziekuje za odwiedzinki :**

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię