czwartek, 24 czerwca 2010

Sarah album

Dziś kolejny debiut uscrapujacych Polek hehehe i tak będzie przez kolejne 2 tyg:) W czwartki mamy dzień na mixed miedia więc Anai wystawiła coś ciekawego. Z początku nie wiedziałam jak to wszystko połączyć, 2 rodzaje papierów, materiał, tusz, element metalowy, kwiatki lub motylki, przeszycia.... ale się udało :) szybko z samego rana zabrałam się za przygotowywanie do pracy i wyszedł album na pierwszy rok mojej córeczki. Bardzo mi się podoba więc myślę, że mnie zmobilizuje do szybkiego wydrukowania zdjęć i uzupełnienia go. Tak więc będzie z czasem bardzo gruby.








Piękna pogoda za oknem, zmykam z dzieckiem na plac zabaw


życzę miłego dnia!!!!!!!!!!!!

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatkowy kursik sie pojawi :) obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że nic do tej pory nie napisałam u Ciebie ... tak się złożyło .... ale podczytuję i oglądam to co robisz ... ależ Ty jesteś twórcza, no tak wyzwania mobilizują (dają kopa do pracy).
    Albumik już jest świetny a ze zdjęciami będzie wspaniały!
    Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię