środa, 6 listopada 2013

Metamorfoza


Witajcie! Cieszę się, że w ostatnim poście etykietki Wam się spodobały, dziś też zobaczycie użycie etykietki, ale nie będzie ona głównym tematem. Dziś będzie o procentach! Z czym Wam się kojarzą procenty? Mam nadzieje, że pokażecie swoje prace na blogu Diabelskiego Młyna gdzie dziś ruszyło sponsorowane wyzwanie o procentach!
Skojarzeń procentowych miałam wiele, ale padło na 100% metamorfozę, która miała miejsce 2 lata temu. Tak, tak ja chodząca ciągle z długimi włosami, postanowiłam je obciąć i to dość krótko:) Kto mnie taką pamięta jeszcze???






Zapraszam też do przeczytania wywiadu z właścicielką sklepu Przyda-Się
oraz na łyk inspiracji naszego DT :) 

pozdrawiam Was serdecznie

Noami

2 komentarze:

  1. Scrapy zawsze mnie zachwycają, bo dla mnie ciągle są "czarną magią". Świetny pomysł na interpretacje procentów! No i gratuluje odwagi, ja chyba nigdy nie odważę się ściąć moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zabawy ze scrapami na mniejszej formie 20x20, jak sie rozkrecisz to 30x30 zabraknie ci miejsca;) co do wlosow kocham dlugie ale przyszedl czas na wielkie zmiany w moim zyciu i tak skracalam skracalam wlosy co 2 tygodnie za 3 razem poszly na krotko! Glowe oddalam pod dobre rece wiec mialam duze zaufanie do fryzjera i wiedzialam ze zrobic cos ladnego :) godzine mnie cial i nigdy z wlosami nie mialam problemow, z ukladaniem , nawet jak rosly a rosna mi szybko jak widac:)

      Usuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię