czwartek, 7 marca 2013

scrap wg mapki Ayeedy


Od wczoraj gościmy w Diabelskim Młynie pierwszą producentkę mediów w Polsce i przezdolną scraperkę :) Jeśli chcecie poznać ja bliżej zapraszam na bloga do przeczytania wywiadu jaki przeprowadziłyśmy z nią i do zapoznania się z wytycznymi jej wyzwania, które mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu.
Oto mój scrap, na którym pozdrawiam jak papież hihihi


z lenistwa zamiast pochlapać użyłam kleksowate stemple ;) no niestety coraz trudniej z brzuchem zejść do parteru i chlapać :P




a oto mapka wg której należy wykonać dowolną pracę 


To jak dołączycie do wyzwania? :)

pozdrawiam
Noami:*|

2 komentarze:

  1. Wspaniałe LO, bardzo mi sie podoba!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, gest rzeczywiście teraz jak napisałaś się mi skojarzył hehe:) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię