wtorek, 5 marca 2013

mini album Sary

Ponownie zainspirowały mnie SP wyzwaniem z recyklingu. Należało stworzyć album, na  bazie czegoś już używanego, a że już od dawna leżały u mnie zawieszki zapachowe, postanowiłam szybko je użyć. Całość powstała w 2 godzinki ;) jest kwiatowa, kolorowa i przedstawia moje dziecko od narodzin do teraz , w szybkim skrócie  hehe ;)




 A oto oryginalne zawieszki zapachowe, które stanowią bazę mini albumu :)
Może i wy macie jakieś ciekawe kształtne zawieszki i spróbujecie z nich zrobić album;)


Życzę miłego dnia

Noami :*



5 komentarzy:

  1. Ale bomba! Tyle kolorów i kwiatów- idealny na przywoływanie wiosny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hoi Hoi

    Zo jij bent weer geod bezig ziet er erg leuk uit .
    Groetjes Marcella

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! A zawieszki postaram się zdobyć. Nie będzie to trudne, bo mam rodzinę w FM group! Polecam! Super firma! Najlepsze kosmetyki i nie tylko!

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zrobiłam niezła reklame dla FM :P
    jak tylko uda sie tobie zdobyc zawieszki pochwalic mi sie prosze albumikiem :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię