środa, 6 czerwca 2012

lift - taga




Za oknem szaro buro, deszczyk po szybie spływa, od rana siedzę stukam w klawiaturę popijając kawę, mam nadzieje, że serce mi nie stanie od dużej ilości kawy ;) 
Mam dla Was dziś propozycję zrobienia bardzo ciekawego taga autorstwa Kolorowego Ptaka.
Tag ten jest uskrzydlony, mexmediowy i bardzo męski.
Ja niestety nie mam tak przystojnego pana w moich zasobach papierowych, ale za to ładnego aniołka, któremu dorobiłam skrzydełka:)

Mój tak posłuży jako zakładka do książki dla męża.
Użyłam białego i niebieskiego embossingu, distressa niebieskiego broken china, dabber błękitny na brzegi, glimmer mist i brokat turkusowy. Bawiłam się świetnie przy tym :) Mam nadzieje, że i Wy spróbujecie :)
 Zajrzyjcie koniecznie do Diabelskiego Młyna by zobaczyć jak inne projektantki sobie poradziły z tym wyzwaniem.

a oto oryginalny tag, tagi :)


życzę udanej środy
ściskam mocno:*

Noami

4 komentarze:

  1. Urocza zakładka dla Tatusia. Obawiam się jednak,że mnie lepiej wyjdzie zakładka frywolitkowa!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to na pewno wyjdzie piekna! ja niestety nie umiem tej techniki ale chetnie podziwiam :)

      Usuń
  2. ale słodziak Ci wyszedł :)
    świetna fotka!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię