niedziela, 3 lipca 2011

Sowa mądra głowa

Wzięłam udział w naszej Portalowej wymiance ATC, która miala tytul SOWA. Wszycsy lubią sowy więc i chętnych było dużo do wymianki. Ja miałam przyjemność wymienić się z Małgosią. Wszystkie prace z wymianki możecie obejrzeć w albumie ATCwymiana#18.

Mój ATCiak jest bardzo embossingowany, kolorowy jak barwy miłości :) Tyle we mnie kolorów bo dziś przyjezdza mój mężulek :) Już się bardzo za sobą stesknilismy :) dlatego napisalam taga na ATC że mądra sowa o tym wie że miłość we dwoje piękna jest!



Od Małgosi otrzymałam oto takie piękne sowy!


oraz tą piękna karteczkę :)

Dziękuje Małgosiu za ta wymianke i piękna kartkę :*

Życzę jak najmniej deszczowej niedzieli , ciepłej w rodzinnym gronie :)

Noami

3 komentarze:

  1. Wow!!!This is great at all...I love those cards..they are great !!
    This is my first time in here..and I ´m in love with your blog...so many wonderful things to be inspired!!!I´m follower now.
    I wish a wonderful week.
    Kisses and huges from Brazil
    Cynthia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale radosny nastrój u Ciebie panuje! A sówki boskie :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię