wtorek, 27 lipca 2010

wakacyjna karteczka

Witam bardzo, ale to bardzo wakacyjnie :)

Mój mąż ma już urlop więc czuję już smak wakacji. Teraz niech tylko pogoda słoneczna wraca i będziemy codziennie na plaży, taki wypoczynek mi sie marzy :)

A jak już mowa o wakacjach to mam dla Was czysto wakacyjną karteczkę, którą przygotowałam na wyzwanie w SP dla BEA. Wyzwanie polegało na stworzeniu harmonijkowej słoneczno - wakacyjnej karteczki:) Oto moja wersja :






Wczoraj obchodziłam imieniny, chciałabym tutaj podziękować wszystkim tym którzy pamiętali i życzenia składali :) W sumie gdyby nie rodzina i pamięć przyjaciół nie pamiętałabym o tym dniu. Tu na obczyźnie ten zwyczaj nie jest znany, dla nich to coś dziwnego, mój mąż też nie zna tego zwyczaju, więc ulega małemu zanikowi ten dzień.


Chciałabym też życzyć wszystkim odwiedzającym mnie Anną wszystkiego co się szczęściem zwie, miłości, zadowolenia z życia i spełnienia marzeń :)



Pozdrawiam serdecznie

Noami

8 komentarzy:

  1. Ciekawa karteczka ... fajnie można wachlarzyk wykorzystać ... podoba mi się jej kolorystyka.
    Moja córka też imieniny wczoraj miała ... zapomniałam bo u nas imienin się nie obchodzi.

    Aniu, przyjmij ode mnie spóźnione życzenia imieninowe ... wszystkiego naj!

    No i miłego odpoczywania na plaży ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ;) Karteczka fajna, typowo wakacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu i ode mnie spóźnione,ale szczere wszystkiego co najlepsze!!!:* Spełnienia marzeń!!!!!!!!!!!:*:*:* I zawsze tak pięknego Twojego uśmiechu:*:)
    A kartka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa wersja :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach tez bym chetnie odpoczela i swoj wachlarzyk z szuflandii wyciagnela. Super karteczka. Spelnienia marzen choc zyczenia zostawilam na Twym wizazowym watku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje slicznie dziekuje :) za zyczenia i za wasze odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka prościutka w wyglądzie, ale nad parasolką to się napracowałas, oj... Miła kartka bardzo.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię