środa, 28 lipca 2010

Zabawa w 5 rzeczy

Jakiś czas temu Magda zrosiła mnie do zabawy w 5 rzeczy, które odmieniły moje życie.


Powiem tak, nie da się wymienić 5 rzeczy, bo wg mnie to że sie narodziłam w tym miejscu, a nie innym już miało wpływ na układ gwiazd i mojego życia, miejsce zamieszkania, pierwsze znajomości, szkoła, nauczyciele, pierwsza miłość, wybór studii, praca i wyjazd za granice, wybór partnera, męża. Wszystko co w życiu robię każdego dnia ma wpływ na moje życie. Każda znajomość, każda myśl wszystko ma wpływ na nas, a jaki- to zależy od nas :)

Odpowiedziałam może ogólnie, ale nie da się wg mnie tych 5 rzeczy wyróżnić. Do zabawy zapraszam :
- karmeleiro
- Ivy  
- daget

Dziękuje Madziu za zaproszenie do zabawy :) i przy okazji chce podziękować za piękne stempeleczki :*
 Madzia mi przesłała pokaźną ilość pięknych kolorowych serduszek i wózeczków, którymi się zachwycałam na jej karteczkach :) dziękuje pięknie :*

7 komentarzy:

  1. śliczne stempelki dostałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu niech Ci służą jak najlepiej:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się zastanawiam nad takimi momentami z mojego życia i chyba 2 zostawiam na nadchodzącą przyszłość :) Odbitki są festiwalem barw .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow jakie superasne stempelki dostalas, zazdraszczam. I teraz co? Ja mam sie zastanawiac co wymienic z rzeczy.... To mi dalas zagwozdke...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale trudne zadanie przede mną!!
    spróbujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne stempelki, podobają mi się te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... dziękuję za zaproszenie :-) to teraz muszę sobie nieźle wszystko przemyśleć :-)))

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za dobre słowo i każdą opinię